maanantai 17. marraskuuta 2014

"Eteenpäin elävän mieli"

Heippa!

Pahoittelen sitä, ettei minusta ole kuulunut mitään tässä 2 viikon aikana. Aika menee todella nopeasti ja varsinkin viime viikolla mulle sattui joka päivä yhtä sun toista, joten ylimääräistä aikaa ei blogissa kirjoittelulle valitettavasti jäänyt. Mutta tässä mä vihdoin istun - koneen ääressä kirjoittamassa teille uutta postausta.

Tänään on 17.11.2014 eli olen ollut parisuhteessa ihanan Eemelin kanssa jo huimat 2 vuotta ja 8 kuukautta. Muistan todella hyvin sen päivän, jolloin tutustuin Eemelin kanssa ja nähtiin toisemme ensimmäistä kertaa. Jo silloin musta tuntui, että Eemeli todellakin kuuluu mun elämään. Voin hymyssä suin myöntää, että ihastuin Eemeliin jo heti ensisilmäyksellä, enkä koskaan halua päästää hänestä irti. ♥

Tänään sain vihdoin tietää syksyn 2014 YO-kokeiden lopulliset tulokset. Sain ruotsista B:n ja terveystiedosta M:n. Itse olen ihan tyytyväinen ja mielestäni elämässä onkin todella tärkeetä olla aidosti tyytyväinen omaan itseensä ja omiin saavutuksiinsa.

Kun tossa aikaisemmin kerroin, että viime viikolla mulle vähän sattui ja tapahtui kaikenlaista niin päätin paljastaa täällä blogissakin yhden asian, joka muutti mun "lähielämää" jonkin verran. Sain siis viime viikon torstaina tietää, että joudun kevään YO-kirjoituksissa kirjoittamaan äidinkielen, englannin ja psykologian lisäksi vielä jopa matematiikan. Opiskelin matikkaa viimeksi vuosi sitten ja olin jo ehtinyt myydä joitakin matikan kirjoja pois, joten toi tieto oli ainakin aluksi aika mieltä järisyttävä.

Varsinkin se ärsytti, ettei tosta oltu kerrottu mulle aikaisemmin mitään ja yhtäkkiä matikka olikin taas nenän edessä näin lyhyellä varoitusajalla. Mun ensi jakson lukujärjestyskin piti tehdä ihan uusiksi ja mulla taitaa olla nyt jopa 4.jaksossa yksi matikan kurssi. No viikonlopun aikana sain asian kuitenkin sulateltua ja tulin siihen tulokseen, että tottakai mä selviän matikasta. Olen tähänkin asti selvinnyt kaikista eteeni tulleista haasteista, joten miksen nytkin selviäisi? Toivon vain todella paljon, ettei matikan opiskelu huononna psykan, äikän tai enkun kokeisiin valmistautumista. Toisaalta mun onni voi kääntyä vielä joskus parhain päinkin. Toivon sitä todella paljon!

Tänään opiskelen vielä englantia ja psykologiaa. Illlalla menen vielä valmentamaan.
Tällaista tänään, huomenna uutta!
♥:lla: Lindusofiiia

2 kommenttia: