tiistai 4. marraskuuta 2014

Marraskuu

Heippa!

Taas on kuukausi vihdoin vaihtunut ja elämme tällä hetkellä marraskuuta. Enää 2 kuukautta niin oon taas vuoden vanhempi flikka, koska täytän tammikuun alussa 19vuotta, jee!

Tänään mulla oli koulua vaan klo 9:45-11 ja ennen koulun alkua näin vielä pikasesti Heidin kanssa, joka antoi mulle pussillisen ihania luomivärejä. Mä vuorostani annoin Heidille hänen kaipaamaansa Nalle-teetä, haha. Nyt saan istua onneksi vielä hetken kotona, jonka jälkeen lähden valmentamaan. Tälleen syksysin sadekeleillä tonne ulos lähteminen tuntuu vaan tosi tylsältä, koska siellä on niin märkää ja sateista. Onneksi mulla on taskussa kuitenkin oma ajokortti, mutta olishan se oma autokin totta kai tosi kiva!

Illalla valmennuksen jälkeen saan alkaa nauttia huomisesta ihanasta vapaapäivästä ja mun tarkoituksena olisi mennä Eemelin luokse illalla valmennuksen jälkeen.

Aika tuntuu menevän todella nopeasti ja 2viikon kuluttua on kulunut jo 2kuukautta syksyn ylioppilaskirjoituksista. Kevään ylioppilaskirjoitukset alkavat minulla 2.2.2015 ja viimeinen kevään kirjoituskertani on 13.3.2015. Apua perjantai 13.päivä ja englannin yo-koe = kaikki katastrofin ainekset ovat koossa. Eli maaliskuun puolivälin jälkeen minulla ei toivottavasti ole enää mitään kokeita lukiossa jäljellä ja pääsen toivottavasti ylioppilaaksi (= lue ylioppineeksi, haha). Normaali koulunkäynti mulla loppuu jo tammikuun lopussa, jonka jälkeen mulla alkaa lukuloma, ihanaa!

Tsemppiä teille kaikille pimeään syksyyn!
Lindusofiia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti