torstai 30. lokakuuta 2014

Syntymäpäivienohjaaja

Heippa!

Toivon todellakin, että tämä postaus näkyy oikeankokeisena, eikä yhtä pienenä kuin edellinen postaukseni. En valitettavasti tiedä, miksi edellisen postaukseni teksti näkyi niin pienenä, vaikka asetukset olivatkin täysin samat kuin aikaisemmin.

Eilen sain nauttia taas vaihteeksi ihanasta vapaapäivästä, joka tuli kyllä tarpeeseen. Mua pyydettiin ensi viikon perjantaiksi 5-vuotiaiden tanssisynttäreille ohjaajaksi ja tottakai mä suostuin. Mun mielestä on tosi kivaa, että pääsen ohjaamaan myös liikunnallisia syntymäpäiviä ja saan olla mukana iloisessa synttäritunnelmassa yhdessä lasten kanssa. Tanssisynttäreitä on kuulema totuttu aikaisemmin järjestämään vain yli 6-vuotiaille, mutta vanhempien pyynnöstä järjestämme tällä kertaa tanssisynttärit discopalloineen myös 5-vuotiaille. Mukava perjantai-ilta siis tulossa ensi viikolla (:

Minua pyydettiin aiemmin tällä viikolla myös ohjaajaksi uuteen ryhmään, joka alkaa jo tänään. Tottakai mä suostuin tähänkin ja tällä hetkellä valmennan kolmea eri ryhmää. Olen todella iloinen tästä mahdollisuudesta. Toiminnanpäällikkökin on kehunut jatkuvaa positiivisuuttani, hymyä ja urheilullista asennetta. (:

In the end, we only regret the chances we didn`t take!

Lindusofiia ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti