maanantai 20. lokakuuta 2014

Syystyty ♥

Heippa!

Taas on tullut aika istahtaa oman huoneeni läppärin ääreen ja kirjoittaa uusi blogiteksti. Tänään pääsin koulusta jo noin klo 11:30, joten oon saanut kunnolla rentoutua tässä iltapäivällä kotona, ihanaa! Tänään menen taas valmentamaan klo 18:00-18:45 ja klo 19:00-20:00.

Mun on nyt pakko kertoa, kuinka onnellinen mä oikeasti oon - juuri tässä ja nyt. Mulla on perhe, rakastava poikaystävä, ystäviä, koti, koira, ajokortti, oon täysi-ikäinen, opiskelen, treenaan, valmennan, pääsen pian pois lukiosta ja kaikki jatko-opintomahdollisuudet ovat vielä avoinna. Joskus oon aivan surullinen - välillä en tiedä jopa miksi. Kun sitten iloisina hetkinä alan ajattelemaan kuinka hyvin mun asiat ovat - tulen entistäkin onnellisemmaksi. Iloisina hetkinä mä vaan mietin, mikä mun elämässä muka ei olisi tällä hetkellä hyvin?

Mulla on sellainen olo, että haluaisin tehdä jonkinlaisen haasteen. Voisin netistä etsiä jonkun haasteen, jonka sitten toteutan ja kerron sen etenemisestä sitten aina täällä blogissani. Jos olisin tällä hetkellä Big Brother-ohjelmassa - olisin ehdottomasti halunnut ottaa osaa Operaatio Syysmyrskyyn! Huomenna paljastuu se, mitä Operaatio Syysmyrsky pitää sisällään, joten odotan huomista BB-jaksoa todella innoissani!

Oon miettinyt myös vähän erilaisempia blogitekstejä. Haluaisin niin paljon kirjoittaa jotain syvällistä blogiini, mutta en oikein millään keksi, mistä syvällisestä teille oikein kirjoittaisin. Kirjoittaisinko muutaman sanan tai lauseen joka päivä paperille ylös ja tekisin niiden pohjalta joka viikonloppu jonkinlaisen blogitekstin mun menneestä viikosta. Vai avaisinko satunnaisen kirjan kirjahyllystä ja avatun sivun ensimmäinen lause olisi blogini otsikko, jonka pohjalta kertoisin jotain jostakin, joka liittyy omaankin elämääni. Saa nähdä mitä keksin (;

Tällaisiin tunnelmiin,
lindusofia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti