tiistai 14. lokakuuta 2014

Syysloma

Heippa!

Mulla alkoi tänään vihdoin syysloma, vaikka mulla ei tota koulua tässä jaksossa paljoa olekaan. Suoritettuja kursseja mulla on tällä hetkellä 73,67 ja toukokuuhun mennessä pitäisi olla suoritettuna yhteensä 75 kurssia. (Muille kuin lukiolaisille tiedoksi: about 6 viikossa saa yleensä 6 kurssia suoritettua) Näin ollen oon suorittanut tosi hyvin koko lukion ja tällä hetkellä mun keskiarvo on 8,00 eli se on pysynyt täysin samana, jolla pääsin 9.luokalta lukioon. Oon tosi ylpeä tästä!

Mulla on nyt vihdoin syysloma, jes! Pienikin loma on tottakai aina tervetullut löysänkin kouluviikon keskelle. Lokakuun illat pimenee ja ilmat viilenee. Joulukin tulee tuotapikaa. Kohta pitäisi varmaan alkaa suunnitella jo joululahjoja tulevaksi jouluksi. Huono puoli minussa on ehkä se, että oon tosi huono keksimään lahjoja toisille ihmisille. Älkää kuitenkaan huolestuko, kyllä mä aina jotain keksin. Eri asia vaan on se, etten tiedä miellyttääkö kyseessä olevat lahjat teitä, joten otan mieluusti lahjaideoita vastaan! (:

Syysloman otan todellakin ihan lomailu mielessä. Ihana jättää kouluaskareet hetkeksi sivuun ja tehdä juuri niitä asioita, joista itse nauttii. Huominen eli keskiviikko menee varmaan Eemelillä, kotona ja salilla. Torstain ja perjantain olen alakouluikäisten liikuntaleirillä ohjaajana. Kuulette leiristä lisää varmasti myöhemmin. Perjantai-illalla suuntaan nokkani Eemelin kanssa luultavasti kohti Lokalahden mökkiä koko viikonlopuksi, ihanaa!

Näihin tunnelmiin,
lindusofia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti