maanantai 27. lokakuuta 2014

Weekend ♥

Heippa!

Pääsin tänään koulusta jo klo 11:00 ja käytiin Eemelin kanssa Siwassa ennen kuin suuntasin bussilla kotiin päin.  Mulla on takana taas yksi parhaista viikonlopuista ja oon todella onnellinen, että sain jakaa mun viikonlopun rakkaan Eemelin kanssa. Viikonloput tuntuvat menevän ohi todella nopeasti, mutta onneksi tuleva viikonloppukin häämöttää jo edessä - tällä kertaa mulla ei oo viikonlopuksi paljoakaan suunnitelmia, mutta kyllä mä aina jotain keksin! (:

Lauantaina menin Eemelin luokse aamulla vähän klo 10 jälkeen, jolloin lähdimme Caribian kylpylään. Voitin 2kpl ilmaisia keikkalippuja Caribian allasbileisiin ja halusin jakaa tämän kokemuksen Eemelin kanssa. Allasbileissä oli tosi kivaa ja käytiin Eemelin kanssa syömässä Hesburgerilla, nam! Caribiasta mun äiti tuli hakemaan meitä n. klo 16, jolloin heitimme Eemelin hänen kotiinsa.

Aloin laittautumaan iltapäivällä/illalla Haloo Helsingin keikkaa varten, jonne Heidi oli voittanut 2kpl keikkalippuja. Heidi ei kuitenkaan voinut niitä itse käyttää, joten hän antoi liput minulle ja Eemelille. Käytiin hekamassa Eemeli ja suunnattiin nokkaamme kohti Logomoa. Keikka oli todella onnistunut ja mulla oli tosi hyvä fiilis! Kiitos Heidi! ♥

Haloo Helsingin keikan jälkeen mun porukat veivät mut ja Eemelin Subwaylle, josta he ostivat meille 30cm subin, nam! Eemelin iskä tuli hakemaan meitä Subwaylta, koska menin vielä Eemelin luokse yöksi (: Sunnuntaina kävin salilla, jonka jälkeen heitin Heidin kotiin ja kävin Eemelin kanssa vielä ihanalla ilta-ajelulla.

Onnistunut viikonloppu takana ♥
Haluan takaisin näihin tunnelmiin,
lindusofiia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti