tiistai 28. lokakuuta 2014

Mä nautin täysillä tästä päivästä

Heippa!


Lisäys: en todellakaan tiedä, miksi tämä teksti näyttää mun blogissa näin pieneltä, vaikka asetuksien mukaan tämän pitäisi olla samankokoista tekstiä kuin mun aiemmatkin tekstit ovat. Toivottavasti saatte tekstistä kuitenkin selvää.

"En anna muitten sanoo,
mitä mä voin tehdä,
Mä tiedän mistä tuun ja paikkani täällä,
Mä nautin täysillä tästä päivästä,
Se on jotain, mitä kukaan ei voi viedä,
Mul on kaikki hyvin tänään,
Ei voi pilata mun päivää mikään"


Mulla on ollut tänään tosi hyvä päivä ja on edelleenkin, onneksi! Mulle tuli tossa vähän aikaa sitten Turun naisvoimistelijoilta sähköpostiviesti ja siinä kysyttiin, jos alkaisin valmentamaan taas uutta ryhmää. Ottaisin todella mielelläni tämän mahdollisuuden vastaan, mutta treenipaikka sijaitsee aika kaukana kotoani, joten kulkeminen sinne - ja varsinkin sieltä kotiintulo - on vielä epävarmaa. Ylihuomenna olisi ensimmäiset treenit tämän ryhmän kanssa, joten minun pitäisi tehdä päätökseni mahdollisimman nopeasti..


Viikot tuntuvat vierivän todella nopeasti. Tällä viikolla alkaa jo marraskuu ja lokakuulle saa heittää hyvästit taas vuodeksi eteenpäin. Toivottavasti talvesta ei tule kovin kylmää ja lumista, koska en ole niinkään talvi-ihmisiä. Odotan jo ensi kesää - etenkin jos pääsen ylioppilaaksi ja saan haluamani opiskelupaikan.


Tänään illalla mun olisi tarkoitus hakea Eemeli autolla autokoulusta ja kävästä Eemelillä ennen kuin Eemelillä alkaa treenit. Huomenna mulla ei olekaan ollenkaan koulua ja illaksi mulla on vain suunnitelma salille menosta.


Tällaisia kuulumisia tänään,
lindusofia ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti