perjantai 3. lokakuuta 2014

Back to school

Heippa!

Mun 2 viikon loma meni tosi nopeesti ja tänään palasin taas takaisin koulunpenkille, koska koulussa alkoi 2.jakso. Tämä on toisiksi viimeinen jakso mulla lukiossa, jos pääsen toukokuussa ylioppilaaksi. Toivottavasti pääsenkin!

Menin kouluun tänään klo 8:15 ja nähtiin Eemelin sekä Samin kanssa vielä ennen sitä. Ensimmäisellä tunnilla mulla oli englantia ja sen jälkeen mulla oli 1,15 h hyppytunti, jonka jälkeen mulla oli taas englannin tunti, haha.

Mun 2.jakson lukujärjestys on tosi hassu, koska mulla on vaan 4h viikossa. Koulussa käyn englanti 11- ja opo 3-tunneilla sekä teen kotona "itsenäisesti" englanti 7-kurssin (vaikkei mun edes tarvitse tehdä mitään itsenäisiä tehtäviä). Oon suorittanut jo molemmat englannin kurssit, mutta tarkoituksenani on vain korottaa niiden arvosanoja, jos siihen pystyn. No tottakai mä siihen pystyn (;

Lukujärjestykseni ajalla 3.10.-18.11.2014:
MA: klo 9:45-11:00
TI: klo 9:45-11:00 & 14:35-15:50
KE: vapaapäivä
TO: 11:05-13:00
PE: vapaapäivä

Oon tällä hetkellä tosi väsynyt ja makaan vaan mun huoneen sängyllä - peiton alla - kirjoittaen tätä postausta. Onneksi tänään on perjantai ja alkaa taas se kauan odotettu viikonloppu. Viikonlopuksi mulla on aika vähän suunnitelmia, mutta mun mielestä on tosi kiva välillä olla ihan rauhassa ilman suurempia suunnitelmia. Tänään meen salille ja Eemelin kanssa varmaan treffeille, nami. Huomiseksi ja sunnuntaiksi mulla ei oo muita suunnitelmia ainakaan vielä kuin vaan se, että meen kumpanakin päivänä salille.

Tsemppiä kaikille lukiolaisille 2.jaksoon,
lindusofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti