tiistai 21. lokakuuta 2014

BB 2014-asukkaat minun näkökulmastani

Heippa!

Päätin tehdä blogiini postauksen BB 2014-asukkaista, jotka ovat vielä sisällä talossa. Kerron henkilöistä sillä tavalla, jollaisina minä nämä kyseiset henkilöt itse näen. Päätin kertoa asukkaista siinä järjestyksessä, jossa haluaisin kyseisten ihmisten poistuvan Big Brother-talosta.

Ensimmäisenä (eli tämän viikon sunnuntaina) haluaisin talosta poistuvan:
Armi! Armi on sellainen henkilö, josta pidän varmaan vähiten tällä hetkellä BB-talossa. Armi on ollut minun laskujeni mukaan mukana jokaisessa häätöäänestyksessä, mutta jotkut äänestävät häntä sinnikkäästi, eikä Armia ole vieläkään häädetty pois talosta. Ja ihmettelin todella paljon viime sunnuntain häätöäänestystä, kun Armin sijasta Jonna häädettiin pois talosta. Jonna oli oikeasti yksi vahvimmista kilpailijoista minun mielestäni ja hänellä olisi todellakin ollut vielä oikeus jäädä Big Brother-taloon.

Toisena häätäisin talosta:
Tuulikki! Aluksi Tuulikki vaikutti todella hyväsydämiseltä (ja on varmasti sitä yhä edelleenkin), mutta nykyään hänestä on mielestäni tullut ärsyttävä mamma, joka puuttuu toisten asioihin ja hän määräilee muita asukkaita mielestäni liian paljon. Ärsyttävintä hänessä on se, että kun hänelle valittaa niin hän katoaa paikalta ja alkaa hyräilemään jotain 1950-luvun musiikkikappaletta kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan.

Ja nyt alkaa mielestäni mun vaikeimmat päätökset, koska Armin ja Tuulikin jälkeen mun mielestä talossa on jäljellä pelkkiä hyviä tyyppejä.
Kaikesta huolimatta kolmantena talosta häätäisin:
Leyla. Leyla on kaunis ja vahva nainen, mutta jos joku mun pitäisi valita niin hänet minä häätäisin pois tässä vaiheessa kilpailua.

Neljäntenä:
Tuija. Tuija on kaunis ja ihana nainen - samoin kuin Leyla - mutta jos joku minun pitäisi tässä kohtaa häätää pois talosta niin valitsisin Tuijan.

Tässä vaiheessa mun vasta onkin vaikeaa päättää kenet talosta häätäisin pois...
Viidentenä:
Anna. Muistan Annan ihanista naurukohtauksista ja yyy-yyyy-huudahduksista, kun Annalla oli "kiperä paikka" valita ihmisiä häätöäänestykseen. Ihana, positiivinen, kaunis ja niin aito nainen ♥

Kuudentena:
Jonathan. Sähkösokki-tehtävä avarsi mun mielikuvaa Jonathanista suuresti. Oli ihana nähdä, että Jonathanin kovan kuoren alta paljastuikin myös se Jonathanin herkkä puoli. Hän osallistui ehdottomasti yhteen mun mielestä tämänastisen BB:n rankimpaan tehtävään Tuulikin kanssa, joten pointsit molemmille siitä!

Seitsemäntenä:
Joonas. Ihana ihminen, aito ja rohkeasti oma itsensä.

Kahdeksantena:
Joni. Uskaltaa olla aito oma itsensä. Aluksi ajattelin Jonia vähän erilaiseksi, mutta nykyään hän on mun mielestä tärkeä osa BB-talon asukkaita. Hän kertoo kaikki asiat juuri niin kuin minäkin ne ajattelen, joten tosi hyvä tyyppi kyseessä!

Ja näin ollen jäljelle jäävät TOP 3 voittajaehdokkaat:

1. Andte - aito ja hyväsydäminen ihminen. Ei teeskentele, ottaa kaikki haasteet vastaan ja selviytyy niistä mainiosti. Ihana ihminen. Oli mukana sekä Kiron kivikossa että Operaatio Syysmyrskyssä, joten Andte ansaitsee mun mielestä paikan TOP 3-voittajissa!

2. Dani - aito ihminen ja mun mielestä yksi kilpailun vahvimmista ihmisistä.

3. Jenna - aito, ihana ja kaunis nainen. Välillä vaan menee hermo Jennan kiljumiseen ja valittamiseen BB-talossa, mutta hän on silti ihana. Jenna on ehdottomasti kärsinyt/kokenut eniten asioita Big Brother- talossa, joten Jenna ansaitsee minun mielestäni paikkansa vähintäänkin TOP 3 voittajissa!

PS. Nimo olisi ansainnut myös paikkansa TOP 4:ssa ja hän on mun mielestä todella upea nainen!

Näihin tunnelmiin,
lindusofiia ♥

PS. Unohdin jostain syystä kokonaan listastani Jussi K.:n ja Pertin. Haluaisin molemmat TOP 5-voittajiin ehdottomasti!

Jussi K. on yksi kilpailun vahvimmista henkilöistä ja todella mukavanoloinen kaveri.

Pertti on mielestäni myös yksi kilpailun vahvimmista henkilöistä ja on mukana myös Operaatio syysmyrskyssä, joten hänessä voi olla kova vastus talon muille asukkaille ja ansaitsee paikkansa TOP 5-voittajissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti