tiistai 7. lokakuuta 2014

Töitä koulun ohella

Heippa!

En oo ehtinyt muutamaan päivään kirjoittamaan blogia, koska mulla on ollut todella paljon tekemistä lähiaikoina, eikä vuorokauden tunnit vaan millään riitä kaikkeen. Tällä hetkellä olen hypärillä kotona, koska pääsin koulusta jo klo 11:00. Mulla on tänään vielä koulussa kuitenkin yksi tunti, joka alkaa vasta klo 14:35, joten mun täytyy mennä vielä uudestaan koululle. Yksi isompi muutos mun elämässä on tällä hetkellä kuitenkin se, että pääsin valmentajaksi.

Olin eilen Lahjan tyttöjen sekä Turun naisvoimistelijoiden haastattelussa, koska he tarvitsivat joukkoonsa uuden valmentajan. Alunperin luulin, että jos minut valitaan, pääsen valmentamaan noin 3-5vuotiaita lapsia. Haastattelu meni hyvin ja pääsin heti vetämään 3-5 vuotiaille jumppatunnin.

Yllätyksekseni he sanoivat valmentamiseni jälkeen, että olen juuri sellainen henkilö, jota on kaivattu mukaan valmentajien joukkoon. He pyysivät minua 3-5vuotiaiden jumpan lisäksi sekä 4-6 vuotiaiden että yli 14 vuotiaiden tanssivalmentajaksi. Kaiken tämän lisäksi pääsen vetämään 2-12 vuotiaiden liikunnallisia syntymäpäiviä.

Tänään meen taas vetämään 3-5vuotiaille jumppatunnin, jonka jälkeen saan alkaa nauttia huomisesta vapaapäivästä, jee! Saan aloituspalkkana 10e/h ja liikunnallisista syntymäpäivistä saan 18e/h. Sitten, kun olen valmentanut pidempään niin palkka nousee, jee!

3-5vuotiaiden jumppatunti sekä 4-6vuotiaiden tanssivalmennus ovat maanantaisin, 3-5 vuotiaiden (2.) jumppatunti on tiistaisin, yli 14 vuotiaiden tanssivalmennus on perjantaisin ja lasten liikunnallisia synttäreitä vietetään vaihtelevasti perjantaisin, lauantaisin ja sunnuntaisin. Näillä näkymin töitä riittää, mutta se ei haittaa, koska koulua mulla on enää tosi vähän jäljellä, kunhan vain pääsisin ylioppilaaksi toukokuussa. Odotus on kova!

Nähdään ♥ lindusofiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti