keskiviikko 7. tammikuuta 2015

My birthday ♥

Heippa!

Tulin nopeasti päivittämään blogia ennen kuin lähden salille. Mulla oli syntymäpäivä eilen 6.1.2015 ja täytin 19vuotta. Mun iskän nimipäivä on -yllätysyllätys- samana päivänä, kun mulla on synttärit. Vuodet vierivät eteenpäin mun mielestä tosi nopeesti.

Kun heräsin synttäriaamuna, menin alakertaan aamupalalle ja sain porukoilta synttärilahjaksi kukkakimpun ja 50euron lahjakortin. Mennään myös viikonloppuna Ikeaan ostamaan mulle synttärilahjaksi peili.

Syötiin mun synttäripäivänä perheen kanssa kotona riisiä ja lihasuikalekastiketta. Jälkiruuaksi oli itsetehtyä mariannekakkua, nam! Jälkiruuan jälkeen lähdettiin Ruissalon kasvitieteelliseen puutarhaan. Iltapäivällä menin vielä Heidin kanssa K-rautaan ostamaan yhden mehikasvin.

Illalla hain Marian ja Eemelin autolla, koska mentiin viettämään aikaa Kauppakeskus Myllyyn. Shoppailtiin ja ihana Eemeli tarjosi meille jäätelöt Spice Icesta, kiitos! Kun lähdimme pois Myllystä, heitin Marian kotiin ja ajettiin Eemelin kanssa vielä heille. Vietettiin mukava synttäri-ilta ja kiitos paljon lahjoista!

Sain Marialta synttärilahjaksi: vesimaljan, valosarjan ja tuikkukynttilöitä.
Sain Eemeliltä: ihanan pehmopossun, jonka kanssa nukun tästä lähtien joka yö.
Sain Eemelin porukoilta: 50euron lahjakortin.

Nyt lähden äidin kanssa salille, joten näihin tunnelmiin,
Lindusofiia

2 kommenttia: