keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Kesäkuntoon 2015 -projekti

Heippa!

Tein itselleni uuden vuoden lupauksen ja oon tosi yllättynyt siitä, kuinka hyvin oonkaan onnistunut pitämään tämän mun lupaukseni. Nyt eletään jo tammikuun puolta väliä, eikä lupauksen rikkomisesta oo onneksi minkäänlaista huolta.

Mun lupaukseni liittyy urheiluun ja haluan vihdoin tulla elämäni kuntoon. Aion olla kesällä 2015 todella hyvässä kunnossa. Osan mielestä mun kroppa on nyt jo hyvällä mallilla, mutta haluan oikeesti ylittää itteni ja olla niin onnellinen omasta saavutuksestani kesällä makoillen rannalla aurinkoa ottaen.

Olen luvannut itselleni, että pidän maksimissaan yhden treenittömän päivän viikossa. Oon myös lupautunut siihen, että vaihtelen treenejä, jotta urheilemisesta tulee mahdollisimman monipuolista. Esimerkiksi mun treeniohjelma näyttää tällä viikolla tältä:

Maanantai: klo 17:15-18:15 salilla
                   klo 18:45-19:30 Yoga Fire And Soul -tunti

Tiistai: klo 17:40-18:40 Xycling -tunti + venyttelyt

Keskiviikko: klo 18:00-19:45 salilla + venyttelyt

Torstai: klo 10:00-11:00 Healthy back -tunti

Perjantai: klo 17:00-18:00 Power -tunti (monet tuntee nimellä bodypump)

Lauantai: klo 10:30-11:30 Xycling -tunti

Sunnuntai: (klo 11:00-12:00 Healthy back -tunti)
                  klo 16:30-16:51: 21 minute body -tunti
                  klo 17:00-17:30 FLX -tunti

Oon ylittänyt omat tavoitteeni jo näiden ensimmäisen kahden viikon aikana todella hyvin. Odotan jo innoissani sitä hetkeä, kun kalenteri näyttää viikkoa 23! Haluan oikeesti laittaa nyt kaikki peliin ja nähdä sen, mihin pystyn!

♥ lindusofiia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti