torstai 1. tammikuuta 2015

Uusi vuosi 2015

Heippa!

Vuosi 2014 on nyt auttamattomasti takana päin. Vuodelta 2015 vaadin ehkä jopa tavallista parempaa vuotta kuin koskaan tähän mennessä. Because haluan hyviä yo-kokeiden arvosanoja, haluan ylioppilaaksi, haluan pois lukiosta ja päästä elämässäni eteenpäin, haluan olla onnellinen, haluan kesätöihin, haluan opiskelemaan ammattikorkeakouluun sosiaali- ja terveysalalle, yksinkertaisesti haluan tästä vuodesta parhaan vuoden kuin koskaan aiemmin! Tavoitteideni eteen aion tehdä parhaani ja sen täytyy riittää mulle. Mun on pakko tarttua hommiini itse, koska kukaan muu ei voi tehdä näitä asioita puolestani.

Mun iskä teki mulle joku aika sitten korurasian, jossa on sisäpuolella samettipinta. Mulla on tosi paljon tollasia erilaisia korulaatikoita, joten valitettavasti tää iskän tekemä korulaatikko on jäänyt vähän vähemmälle käytölle, vaikka se mun huoneen pöydällä joka päivä esillä onkin. Nyt vihdoin keksin sille kuitenkin käyttöä! Aion tehdä siitä "2015 memory jar" laatikon, jonne laitan tämän vuoden jokaisena päivänä lapun, johon kirjoitan asioita, joista olen kiitollinen tai asioita, joita haluan vuoden päästä muistella ilonkyyneleet silmissä. Rypistän paperilaput laatikkoon ja luen ne vasta Uutena Vuotena 2015. Odotan jo nyt malttamattomasti, mitä uusi vuosi voikaan tuoda tullessaan!

Haluaisin kokea tänä vuonna mahdollisimman paljon kaikkea uutta. Sitä, mitä haluaisin kokea, en kuitenkaan vielä ihan tarkkaan tiedä. Joka päivä avautuu uusi kirjan sivu elämässäni. joka päivä voi tapahtua mitä tahansa, vain taivas on rajana. Toivon kuitenkin eniten sitä, että pysyisin terveenä ja olisin elämässäni onnellinen.

Toisaalta mulla on jotenkin haikea mieli, vaikka mitään erityistä ei olekaan tapahtunut. Monet sanovat, että mulla on teräshymy, joka ei koskaan katoa. Musta vaan tuntuu jotenkin siltä, että haluisin jotenkin muuttaa elämääni, vaikka kaikki onkin toisaalta ihan hyvin.

Uuden vuoden tunnelmiin,
lindusofia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti