tiistai 17. helmikuuta 2015

Kevättä rinnassa

Heippa!

Pahoittelen tätä yli kuukauden hiljaisuutta. Ei vain ole ollut kunnollista postaus-fiilistä ja päivät ovat menneet todella nopeasti. Olen kerrankin nauttinut hetkessä elämisestä ja voinkin sanoa olevani tosi onnellinen tässä ja nyt. Joka päivä olen kuitenkin käynyt tsekkailemassa läheisteni blogeja ja odottanut innolla, milloin he taas postaavat uudesta aiheesta. Nyt päätin itsekin postata jotain, vihdoin ja viimein!

Tammikuussa päiväni täyttyivät koulussa, valmentamassa ja treenaamassa käymisestä. Vietin myös paljon aikaa poikaystäväni Eemelin sekä kavereiden kanssa. Täytin itse 19vuotta, jee! Eemeli täytti 18vuotta ja sitä juhlittiinkin hyvällä mielellä ensin suvun kesken ja sen jälkeen kaverien kanssa. Oli hauskaa! Baarissakin tässä ollaan jo jokusen kertaa yhdessä käyty! Tammikuun lopussa iltani täyttyivät Kesäyliopiston Englannin YO-kuuntelukokeisiin valmentavasta kurssista. Sain kyseessä olevasta kurssista jopa hienon todistuksen ja suosittelen kurssia lämpimästi muille englannin kirjoittajille!

Helmikuun alussa täytin "vanhojen työntekijöiden" työhakemuksen JukuParkkiin ja toivon, että pääsen sinne töihin myös täksi kesäksi! Olen taas ollut vetämässä 2-12vuotiaiden liikunnallisia syntymäpäiviä ja hauskaa on ollut! Viime viikolla oli vihdoin kuuluisat abien penkkarit ja päivä oli ikimuistoinen! Kerttulin lukion penkkariteemana oli Disney ja itse olin pukeutunut Lumikiksi. Kiitos vielä Eemeli hyvästä asuvalinnasta! Tällä hetkellä mulla on meneillään ihana hiihtoloma ja lupaan nauttia siitä kunnolla! Käyn vielä koulussa yhden matikka 7-kurssin matikan kirjoituksiin asti ja iltaisin mulla on Kesäyliopiston englannin syventävä abi-kurssi. Pakko myöntää, että noi molemmat kurssit on tosi hyödyllisiä!

Tänään olin Heidin kanssa katsomassa leffaa, jonka nimi on Tähtiin kirjoitettu virhe. Leffa oli koskettavan ihana. Leffan myötä minut valtasi tunne siitä, että kaikki läheiseni ovat korvaamattoman tärkeitä mulle. En pärjäisi tässä elämässä ilman heitä! Kiitos, että pidätte musta huolta vuoden jokaisena päivänä! ♥

Lähipäivinä aurinko on paistanut ihanasti ja kevät tuntuu olevan jo aivan nurkan takana. Odotan tällä hetkellä kesää enemmän kuin mitään muuta! Tule jo ja tuo mukanasi se ihana lämpö & valo! ♥

Rakkaudella:
lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti