maanantai 1. joulukuuta 2014

Joulukuu

Hyvää vuoden viimeistä kuukautta!

Heti, kun joulukuu saapui, tämä pikkutyttö sairastui ja makaa parhaillaan kotona sängyn ja peiton uumenissa. Jouduin jopa peruuttaamaan valmentamisen tältä päivältä. Joulukalenterin ensimmäinen luukku on nyt kuitenkin vihdoin avattu ja äiti löysi mulle täksi jouluksi todella ihanan kuvajoulukalenterin, jossa on myös glitteriä, ihanaa!

Joulukuu tuntuu olevan mulle joka vuosi juuri se vuoden kiireisin kuukausi. Koulujutut haluaisin pois alta aina hyvissä ajoin ennen joululomaa, lahjat pitäisi hankkia riittävän ajoissa ja tulisi ehtiä viikonloppuisin käydä myös sukulaisilla. Viikonloput mulla onkin ennen jouluaattoa taas puukattu tänäkin vuonna aivan täyteen: tulevana viikonloppuna olen valmentamassa, kenraaliesityksessä sekä ohjaamassa liikunnallisia synttäreitä. Ensi viikonlopun olen Helsingissä ja onneksi olenkin, koska silloin meidän koulussamme olisi lauantaina normaali koulupäivä. Ja sitten siitä seuraava viikonloppu onkin viimeinen viikonloppu ennen jouluaattoa ja silloin lähden Vierumäelle koko jouluksi. Odotan jo!

Mulla on tällä hetkellä todella kipeä ja kuumeinen olo. Voi olla, että vilustuin viime lauantaina kaverini ylioppilasjuhlissa, koska ulkona oli kylmä ja mulla oli päällä pelkästään mekko. Päivä oli kuitenkin onnistunut ja ihana. Paljon onnea Milla! ♥

Rakkaudella: Lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti