torstai 18. joulukuuta 2014

Törkeen hyvä päivä

Heippa!

Antibioottikuuri on nyt loppunut ja flunssa alkaa vihdoin helpottaa, onneksi. Yskää ja nuhaa on vielä vähän, mutta toivon, että nekin loppuu lähipäivinä, sillä kauan odotettu joululoma alkaa huomenna.
Oon taas onneni kukkuloilla, koska kaikki menee vaan niin törkeen hyvin. Tuntuu siltä, että kaikki palaset menevät vihdoin paikoilleen.

Tänään menen illalla perheeni kanssa laulamaan kirkkoon joululauluja. Se on vaan jonkinlainen jouluperinne meidän perheessä, vaikkei ehdittykään sinne viime vuonna. Tämän vuoden joulusta tulee hieman erilainen, koska oon koko joulun Vierumäellä. Tuntuu tosi kivalta ja kerron siitä lisää myöhemmin. Mun pitäisi tässä joku päivä julkaista teille myös postaus viime viikonlopun Helsingin matkasta. Lupaan tehdä sen, kun mulla on aikaa :)

Oon myös iloinen siitä, että tapaan parhaan kaverini kanssa tänään. Mitä tahansa mulle sattuisi tai tapahtuisi niin tiedän, että Maria tukee mua aina. Tässä on kyse tosiystävyydestä ♥

Joulutunnelmissa mukana,
lindusofiia ♥


2 kommenttia: