perjantai 15. elokuuta 2014

Ensimmäinen abiviikko

Heippa!

Päätin aikani kuluksi tulla taas hieman päivittämään blogia. Ensimmäinen kouluviikko abina on nyt takana ja tutorinakin on ollut oikein mukavaa. Ensimmäisenä koulupäivänä eli tiistaina menin kouluun jo klo 9, koska ykkösillä alkoi silloin koulu ja olen koulumme tutor. Abeilla koulu olisi alkanut vasta klo 11:15, mutta se ei oikeastaan haitannut minua. Kotiin pääsimme klo 12 ja illalla minulla oli vielä kesälukion ruotsin kurssia.

Keskiviikkona alkoi normaali koulunkäynti, joka tarkoittaa minun kohdallani kympin aamuja, kertauskursseja ja vanhojen asioiden kertausta YO-kokeita varten. Illalla minulla oli vielä tapansa mukaan kesälukion kurssi.
Samalla tavalla kului myös eilinen eli torstai-päivä.

Tänään on vihdoin perjantai ja kouluun mennessä tapasin sattumalta Eemelin kanssa. Ensimmäinen tunti minulla oli ruotsin kertauskurssia ja meillä on siellä kivan pieni porukka eli about 10-15 henkilöä! Normaalisti oppitunneilla on lukiossa noin 30 henkilöä. Viimeisellä tunnilla ykkösillä ja tutoreilla oli tänään ryhmäytymispäivä. Me eli tutorit vedimme kaikenlaisia leikkejä ykkösille. Monet olivat todella kivasti mukana ja iltapäivä huipentui tukkihumala-kisaan. Oma tutorointiluokkani tuli kakkoseksi tukkihumala-kilpailussa. Jihuuuuu, hyvä te! (:

Parin tunnin päästä minulla alkaa taas kesälukio ja sen jälkeen suunnitelmat ovatkin vielä avoinna.
Kuullaan ja nähdään!

♥:lla: Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti