torstai 7. elokuuta 2014

Uusi blogi - uudet kujeet

Heippa!

Mulla oli aikaisemmin blogi osoitteessa: www.lindasofia.omasivu.fi. Omasivu-blogi muuttuu kuitenkin syyskuussa maksulliseksi, joten ajattelin vaihtaa blogini blogspotin puolelle!

Teistä jotkut eivät välttämättä tunne minua, joten ajattelin kertoa ensimmäiseksi hieman itsestäni. Olen turkulainen täysi-ikäinen nuori nainen nimeltä Linda. Käyn pääasiassa kuntosalilla ja ryhmäliikuntatunneilla. Aloitan syksyllä - eli jo ensi viikolla - lukion kolmannen vuoden opiskelut ja ylioppilaskirjoitukset lähenevätkin jo kovaa vauhtia! Perheeseeni kuuluvat äiti, isä, isosisko ja koira. Olen töissä tällä hetkellä JukuParkissa ja olen myös ehdokkaana Turun Flikaksi 2014-2015.
Kirjoittelen elämäni päätapahtumista blogiini ja opitte varmasti tuntemaan minut paremmin blogia lukemalla!

Tervetuloa niin uudet kuin vanhatkin lukijat! (:
♥:lla: Lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti