perjantai 8. elokuuta 2014

Töitä, flunssaa ja kesälukiota

Heippa!

Eilen mulla oli työpäivä ja aika tuntui menevän tosi hitaasti, koska flunssasena ei oo niin kivaa olla töissä. Onneksi mun työpäivä oli lyhyempi, mitä ne normaalisti ovat, joten ehdin töiden jälkeen vielä kesälukioon. Käyn parhaan kaverini Marian kanssa kesälukiossa ruotsin kurssia ja se on osoittautunutkin hyödylliseksi ajatellen syksyn ruotsin yo-kirjoituksia.

Kesälukion jälkeen ajoin poikaystäväni Eemelin luokse ja siivoiltiin hänen huonettaan. Illalla kotiin lähdettyäni poikkesin vielä K-marketin kautta ostamassa suklaalevyn, nam!

Mulla on jo muutaman päivän ajan ollut kauhee flunssa. Kurkku kipu oli ja meni jo, mutta nuha ja yskä vaivaavat vieläkin. En oo koskaan aiemmin ollut kesälomalla flunssassa ja outoa tämä nytkin on, koska lähipäivät ovat olleet todella lämpimiä! Eemeli on tosi ihana, kun antaa mulle omia nenäliinojaan helpottamaan mun flunssaista oloa. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin niitä seuraavaksi tarvitseekaan! Toivon vain, että tämä flunssa lähtee ennen kuin mun koulu alkaa.

Odotan koulun alkua sen takia, että olen tänä vuonna tutor-oppilas ja oon tosi innoissani siitä! Samalla kuitenkin tiedostan sen, että koulun alettua on enää alle kuukausi yo-kirjoituksiin, apua!

Onneksi vielä on kesää jäljellä!
♥: lla Lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti