sunnuntai 24. elokuuta 2014

Paras viikonloppu ♥

Heippa!

Taas on tullut aika päättää ihana viikonloppu ja suunnata katse tulevaan viikkoon. Viikot kuluvat hurjaa vauhtia ja kirjoitukset senkun vaan lähenevät. Stressiä ei näy mailla halmeilla, oon onnellinen juuri tässä ja nyt. Mulla on ympärillä ihania ihmisiä ja positiivisia ajatuksia!

Perjantaina pääsin jo klo 11 koulusta, koska vimpalla tunnilla opettaja sanoi, että voin halutessani lähteä, kun oon kyseessä olevan leffan jo kerran aikaisemmin nähnyt, jee! Perjantaina iltapäivällä suuntasin nokkani vielä kerran kohti kesälukiota - kokeenpalautukseen. Koe olisi voinut mennä paremminkin, mutta oon tyytyväinen, koska sain yhden kurssin lisää, nyt mulla on kasassa jo 69,67 kurssia! ("lukiotietämättömille" tiedoksi, että minulla pitää olla toukokuun loppuun menessä kasassa 75 kurssia, jotta valmistun ylioppilaaksi kesällä 2015. Näin ollen multa puuttuu enää 5,33 kurssia, jee!) Perjantai-illalla menin vielä Eemelin luokse ♥

Launtaina olin Eemelin, Marin ja Jonin kanssa. Käytiin Arnoldsilla ja kierreltiin eri kaupoissa. Oli ihana nähdä ja toivottavasti nähdään nelistään taas pian! Oon tuntenu Marin jo ihan tarhasta asti eli joku 17-15 vuotta. Menin lauantai-illalla Eemelille yöksi ja katottiin pari leffaa. Toinen niistä leffoista oli K18 ja mua pelotti ihan sairaasti xD

Tänään eli sunnuntaina oli ihanaa herätä aamulla Eemelin vierestä ja Eemelin tekemä aamukahvi on ihan parasta, I love it! Tein Eemelin sängyllä alasti mun terveystiedon esseenkin valmiiksi. xD Iltapäivällä mentiin Eemelin kanssa Kamppailuareenan ja Jumppalan avoimien ovien-päivään, koska Eemeli harrastaa Kamppailuareenalla Ju-jutsua ja valmentaa pikkuisia. Jumppalassa mä oon harrastanut pienempänä cheerdancea. Kotiin lähdin viiden-puol kuuden maissa. Kotona tein vielä joitakin läksyjä, mutta mun on pakko sanoa, että rakastan tällaisia ihania sunnuntai-päiviä!

Yritän tässä samalla katsoa Big brotheria kännykästä, mutta se pätkii tosi paljon.. Meen tästä varmaan katsomaan tota ohjelmaa telkkarin ääreen, joten bye bye!

♥ lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti