maanantai 1. syyskuuta 2014

Maanantai

Heippa!

Tällä hetkellä mulle kuuluu tosi hyvää, vaikka uusi viikko onkin vasta alussa. Olen tällä hetkellä tosi väsynytkin ja katselen tässä samalla leffaa "Hall pass" nettisivustolta, jonka nimi on Film2home. Leffan jälkeen meen vielä suihkuun katson tämän illan Big Brotherin ennen kun meen nukkumaan.

Tänään mulla oli koulussa koulukuvaukset ja koulu alkoi koulukuvausten takia jo 10:15, kun normaalisti mulla olisi alkanut tänään vasta klo 11:05. Illalla menin vielä Eemelille ennen kun Eemeli lähti treeneihin.
Varasin tänää myös ajan kampaajalle ensi keskiviikoksi, koska haluan leikkauttaa hiukseni lyhyiksi pitkän pohdinnan jälkeen. Odotan jo, että ensi viikon keskiviikko tulisi pian. Karu totuus on kuitenkin se, että ennen kampaajaa mulla on ollut jo ruotsin yo-kuuntelukin, iiiks!

Huomenna mulla on ihanan myöhäinen kouluaamu, kun koulu alkaa vasta klo 11:05!
Heips! (:

Lindusofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti