maanantai 22. syyskuuta 2014

Pretty little liars -sarja

Heips!

Ootte varmaan huomannut mun blogin ulkoasun vaihtuneen ja yritänkin tehdä siitä lähipäivinä paremman näköisen kuin mitä se aiemmin oli.

Oon aivan hullaantunut "Pretty little liars":iin eli suomennettuna "Valehtelevat viettelijät" -sarjaan. Ja nimenomaan niihin kirjoihin. Oikeastaan luen vasta kyseisen sarjan ensimmäistä osaa, mutta oon lukenut kaiken sarjaan liittyvän netin ihmeellisestä maailmasta (mukaanlukien joitakin juonipaljastuksia, joista saan syyttää omaa uteliaisuuttani). Odotan innolla pääseväni käsiksi sarjan muihin osiin, kunhan olen vain ensiksi saanut ensimmäisen osan luettua. Pitää tässä joku päivä poiketa kirjastoonkin katsomaan, olisiko siellä Valehtelevat viettelijät DVD:itä, toivotaan!

Tänään mulla oli autokoulun viimeinen arvioiva ajotunti. Ajettiin 2h, jota ennen tein tietokoneella itsearvioinnin. Ajotunti meni todella hyvin ja opekin oli ihan ihmeissään siitä, kuinka hyvin osaan ajaa autolla, haha! Harjoitus tekee mestarin (;

Ajotunnin jälkeen kävin Tiger-kaupassa ostamassa vihon psykologiaa varten sekä kuullokkeet, koska mun vanhat kuullokkeet menivät täysin rikki. Niistä vanhoista kuullokkeista kuului musiikkia kuunnellessa vain taustamusiikki, muttei laulajan ääntä kuulunut missään laulussa ollenkaan, haha aika hassua!

Kävin myös Hesburgerilla syömässä kanatortilla-aterian, mutta mun on pakko sanoa, että se kanatortilla oli todella pahaa. Tämä oli yllätys mullekin, koska tykkään tortilloista tosi paljon! Lopulta söin vain puolet kanatortillasta, koska ei sitä vain voinut syödä loppuun asti!

Hain Eemelin autolla koulusta ja mentiin heille. Oli ihana köllötellä kullan vieressä vailla huolen häivää koko iltapäivä! Toivottavasti mennään mökille viikonloppuna, odotan jo!

Kotiin tultuani katsoin TV:tä ja luin tuota ihanaa Valehtelevat viettelijät -kirjaa, ah rakastan!
Seuraavaksi alankin katsomaan Big Brotheria. Mukavaa iltaa sinne teille!
Lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti