lauantai 13. syyskuuta 2014

Väsynyt lukiolainen

Heippa!

Tällä kertaa täällä kirjoittelee tosi väsynyt tyttö. Heräsin tänään aamulla jo kello 7:30 ihan itsestäni todella reippaana ja oon siitä asti ollut hereillä. Nyt illalla väsymys alkaa vihdoin painamaan.. Tarkoituksena mulla olisi katsoa vielä illan BB-jakso, joka alkaa vasta klo 22, mutta se jää nähtäväksi jaksankohan sittenkään valvoa sinne asti, mutta toivotaan nyt kuitenkin.

Tänään oon ehtinyt tehdä myös todella paljon kaikkea. Kävin Naantalissa, Paimiossa ja Kauppakeskus Skanssissa. Nähtiin myös ihanan yläastekaverini Melisan kanssa pitkästä aikaa. Lisäksi kävin kaupassa ostamassa irtokarkkeja alennuksesta, nam! Oon myös lukenut paljon ruotsia ja terveystietoa, koska mulla on YO-kokeet jo ensi viikolla!

Tuleva kouluviikko tulee luultavasti menemään mun osalta tosi nopeesti. Maanantaina menen koululle tekemään ainoastaan terveystiedon YO-kokeen. Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina mulla on koulua vaan yksi tunti per päivä ja nekin tunnit on kaikki pelkkää ruotsia, koska perjantaina mulla on edessä ruotsin YO-kokeen kirjallinen osa. Perjantain jälkeen saankin olla onneni kukkuloilla, koska silloin mulla alkaa 2 viikon loma, jes! Ja on ihanaa ajatella, että näiden kokeiden jälkeen mun ei välttämättä tarvitse tehdä enää ruotsin ja terveystiedon kokeita - ainakaan toivottavasti ne ei mene niin huonosti, että joutuisin uusimaan ne ensi keväänä tai vuoden päästä syksynä.

Mun mielestä on myös tosi vaikeeta miettiä, kuinka paljon tulen tarvitsemaan eväitä YO-kirjoituksissa. Saan olla siellä kokonaiset 8 tuntia ja mun mielestä 8h on tosi pitkä aika, mutta eipähän ainakaan tule toivottavasti sitä ongelmaa, että aika meinaisi loppua kesken. En vaan osaa laskea kuinka paljon tarvitsen eväitä. Pitää varmaan huomenna laskea mitä kaikkea syön klo 9-17 välisenä aikana, hui (tuntuu tälleen ajateltuna meinaan tosi pitkältä ajalta toi kokonaiset 8h)! Perjantaiksi eväiden ostaminen onkin varmaan vähän helpompaa, kun tietää, mitä kaikkea oon sitten syönyt maanantain YO-kirjoituksissa. Se olisi kyllä ihan kauheeta istua YO-kokeessa kauheen nälkäsenä vatsa kurnien!

Onnea kaikille YO-kirjoituksiin!
♥ Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti