tiistai 30. syyskuuta 2014

Tisdag

Heippa!

Ihanaa tiistaita kaikille! Mun päivä lähti tänään todella hyvin käyntiin. Päätin eilen illalla tosiaan, että meen Eemelin luokse yöksi, kun hän pääsi treeneistä klo 21:00. Katottiin illalla Big Brother ja aamulla lähdettiin puol ysin aikoihin bussilla kohti keskustaa. Keskustasta jatkoin bussilla vielä kotiin. Parasta on se, kun saa herätä uuteen aamuun oman kullan vierestä!

Kello 10:30 alkoi Elixiassa Yoga Fire And Soul-jumppatunti ja sinnehän mä menin! Päivä ei voisi paremmin lähteäkään käyntiin kuin kunnon jooga-tunnilla! Salilta kävelin vielä kotiin, jonka jälkeen tein kaikenlaista ja katsoin paljon nauhoitettuja TV-ohjelmia kellarin telkkarista.

Parin tunnin päästä meen Lady Line- kuntosalille noutamaan mun voittamani 60euron arvoisen liikuntalahjakortin. Voitin kyseessä olevan liikuntalahjakortin asioidessani Skanssin Kicks-liikkeessä, jolloin ostin Heidin kanssa iskälle jonkun kasvovoiteen. Olin ihan ihmeissäni, kun minulle kerrottiin puhelimessa eilen voitostani. Haha, meikä voitti! x)

Näihin tunnelmiin, lindu ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti