tiistai 30. syyskuuta 2014

Syyskuun parhaimmat palat

Heippa!

Tänään on syyskuun viimeinen päivä ja ajattelin sen kunniaksi kehittää teille "Syyskuun parhaimmat palat"-postauksen. Palajastan ,että mun oli pakko käyttää tämän tekemiseen kalenteria, koska syyskuu toi tullessaan niin paljon kaikkea hyvää mun elämään, kiitos syyskuu! ♥

Syyskuun paras...
1. ilta: 26.9. perjantai-ilta, kun oltiin Eemelin kanssa saavuttu mökille ja koko ihana viikonloppu oli vielä edessä.

2. ihminen: Eemeli. Paras tyyppi ikinä, aamen.

3. koe; terveystiedon YO-koe. Alustavat pisteet ovat jo tulleet. Paremmin se olisi voinut ehkä mennäkin, mutta saavutin ainakin tavoitteeni ja siitä olen ylpeä!

4. matka: Lokalahden mökkimatka

5. kokemus: autokoulu on ohi! (toisaalta vähän haikeetakin..)

6. uusi tuttavuus: Autokoulun ajoradalla tutustuminen Janikaan ♥

7. päätös: leikata hiuksista 30cm pois, haha.

8. jumppatunti: ehdottomasti syyskuun uutuus-jumppatunti eli Yoga Fire And Soul!

9. valokuva: lukion viimeinen koulukuvani

10. TV-ohjelma: Big Brother & kiiltokuvia

11. ajomatka: Paimioon

12. päivä: ehdottomasti nämä viimeiset 12 päivää, jolloin olen saanut lomailla oikein kunnolla! Niin paljon on ehtinyt tapahtua näinkin lyhyessä ajassa ja olen saanut kunnolla rentoutua YO-kokeiden jälkeen. Vähän suoraan sanottuna hirvittää mennä heti perjantai-aamuna klo 8:15 takaisin koulunpenkille ja vieläpä englannin tunnille! No jos jotain positiivista pitää tästä löytää niin onneksi ensi jaksossakin kaikki kurssit ovat mulla sellaisia, jotka olen jo suorittanut, haha!


Tällä tavoin voin vilpittömästi kiittää syyskuuta ja saan nähdä, mitä lokakuu voikaan tuoda tullessaan!
♥ lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti