lauantai 20. syyskuuta 2014

Viikonloppu ♥

Heippa!

Oon niin onnellinen tällä hetkellä - oikeestaan ollut jo jonkin aikaa! Kaikki vaan menee tällä hetkellä niin hyvin, koska ei tarvitse stressata mistään ja saa viettää aikaa rakkaiden ihmisten kanssa. Mun hymy näkyy jo kauas, koska en vaan voi lakata hymyilemästä!

Menin eilen Eemelille yöksi ja oon aivan in love! En vaan voi kuvailla sitä tunnetta, kuinka paljon yhdestä ihmisestä voikaan tykätä! Katsottiin leffaa ja oli ihana käpertyä illalla Eemelin viereen nukkumaan - ja viel parempaa oli aamulla herätä samaisen ihmisen vierestä! Sitä tunnetta ei vaan voita mikään, kun tietää, että toinen ihminen välittää susta tosi paljon! On ihanaa, että mulla on ollut tollanen ihminen mun vierellä jo päälle 2,5 vuotta ♥

Tänään olin pitkästä aikaa Heidin kanssa taas luistelemassa ja se on vaan niin ihanaa! Käytiin myös Myllyssä, Prismassa, eräässä ravintolassa ja erään kirkon raunioilla. Nähtiin myös ihania sammakoita (tosin mä aluksi kiljuin, kun en tiennyt mitä ne oli, haha..)

Hyvää lauantai-iltaa sinne! ♥
Lindusofiiiaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti