sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Ihana mökkiviikonloppu

Heippa!

Taas on tullut aika suunnata katseet tulevaan viikkoon ja jättää taakse ihanaakin ihanampi viikonloppu.

Tämä viikonloppu kului mulla oleskellessa mökillä Eemelin kanssa. Lähdettiin matkaan perjantai-illalla, kun Eemeli oli käynyt valmentamassa Ju-jutsua. Viikonloppu oli ihana, mutta se kului yllätysyllätys taas liian nopeasti. Olisin mieluusti voinut jäädä mökille vaikka kokonaiseksi seuraavaksi viikoksi, jos Eemelilläkin olisi vapaata koulusta.

Kouluun palaan siis taas perjantaina heti aamusta klo 8:15 englannin tunnille, plääh... Mulla on ensi jaksossa kolme kurssia ja kaikki niistä ovat englannin kursseja, joten tiedossa on yllätysyllätys paljon englantia, esseekirjoituksia, kielioppia, sanastoa yms. No toivottavasti niistä kursseista on hyötyä mulle, koska lukioenglanti ei vaan suju mulla ja englannin kirjoitukset ovat kuitenkin jo keväällä.

Takaisin kuitenkin vielä mökkiviikonlopun tunnelmiin: oon aivan in love ja en voisi toivoakaan parempaa poikaystävää kuin mitä Eemeli on. Kuka muukaan kuin Eemeli mua jaksaisi kehua kauniiksi meikittömänä mökkihöperönä? Ja kuka muu mulle kantaisi sänkyyn asti kahvia? Ja pitäisi musta aidosti huolta? Kaikki ne sanat ja teot, joista näen että musta välitetään oikeasti. Ne on ihan korvaamattoman arvokkaita. Kiitos niin paljon rakas, luv juu! ♥

♥:lla: Lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti