keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Yoga Fire And Soul -jumppatunti ♥

Heippa!

Oon niin onnellinen edelleen, koska kaikki vaan menee niin hyvin syksyn "abivuoden paineista" huolimatta. En vaan jaksa stressata turhasta. Totta kai teen parhaani lukion viimeisenä vuotena, mutta tällä hetkellä tarpeeksi hyvä riittää minulle ja enemminkin nautin elämästä murehtimisen sijaan.

Tänään mieltäni kohensi entisestään se, että näin pitkästä aikaa Eemelin, mulla oli koulussa vaan yksi oppitunti ja menin kokeilemaan eilen alkanutta uutta jumppatuntia, jonka nimi on Yoga Fire And Soul. Ah, rakastuin heti tohon tuntiin! Tunnilla oli myös ihana Alisa, joka on samassa lukiossa mun kanssa! ♥

Yoga Fire And Soul- jumppatunti koostuu 45 minuutin tunnista, jossa tunti on jaettu kahteen osaan - haastavampaan ja fyysisempään Fire-osaan sekä rennompaan ja liikkuvuutta lisäävään Soul-osaan. Tunti oli juuri sellainen tunti, josta mä tykkään! Elixiassa oli keväällä vielä Fitness Fusion-tunti ja tykkäsin siitäkin tosi paljon, koska se oli tosi paljon samanlainen, kun toi nykyinen Yoga Fire And Soul- tunti. Tykkään muutenkin treenata tosi paljon ja haastaa omaa kroppaani - osa sanoo jopa, että sen huomaa kehostani (vaikka itse olenkin vähän kriittisempi itseäni kohtaan). Ja lopuksi tykkään aina venytellä tosi pitkään treenin jälkeen, koska sitä tunnetta ei voita mikään, kun on tehnyt hyvän treenin ja saa kunnolla vielä venytellä hyvän treenin päätteeksi! Ah, haluun vaan takasin sille tunnille - mun onneksi tota tuntia on lähimmässä Elixia-keskuksessani tarjolla 3 tuntia viikossa (:

Voisin muuten tehdä tässä lähipäivinä postauksen kaikesta siitä, millä ryhmäliikuntatunneilla käyn ja voisin hieman kertoa enemmän siitä, millaisia tunteja ne ovat.

Nyt lähden ajelemaan autolla!
Näihin tunnelmiin! ♥ lindusofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti