tiistai 23. syyskuuta 2014

Positiivisuus

Heips!

Mun oli pakko tulla kehumaan mun hyvää oloa tänne bloginkin puolelle. Mulla on vaan niin hyvä olo - ollut jo onneksi jonkin aikaa. Elämä hymyilee, ei oo huolia mistään ja elämä rullaa omalla painollaan. On ihanaa saada vaan olla just sellanen kun mä oon - eikä tarvitse yrittää ylittää itseään missään asiassa. O ihanaa maata tässä sängyllä ja kirjoittaa kaikessa rauhassa blogia musiikin soidessa taustalla.

Toivon, että jokaisella olisi tällainen fiilis jossakin elämänsä vaiheessa. Olen varma, että jokainen tarvitsee tällaista tunnetta elämässään, jotta elämä pysyy miellekkäänä.

Totta kai mullakin on niitä hetkiä, jolloin elämä tuntuu raskaalta, eikä oikein mikään jaksa innostaa. Tällaisinä hetkinä on kuitenkin hyvä muistaa, että joskus se aurinko risukasaankin paistaa!

Nyt soi: Dimitri Vegas & Martin Garrix & Like Mike - Tremor (sensation 2014 anthem)

Iloisiin mieliin,
lindu ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti