tiistai 23. syyskuuta 2014

Aika kultaa muistot

Heippa!

Makaan huoneeni sängyllä ja kuuntelen koneelta Loop:ia - mun lempimusiikkikanavaa. Nyt soi: Milky Chance - Stolen dance.

Muistan kaikenlaista elämästäni. Päiviä, joina tajusin tärkeitä asioita. Ja öitä, joista en vieläkään tajua yhtään mitään. Hetkiä, jolloin olin onneni kukkuloilla ja hetkiä, jolloin luulin koko maailman olevan minua vastaan.
Sateessa kävely, lämmin asvaltti paljaita jalkapohjia vasten, suudelmat, kauniit sanat, hauskat ääniviestit, automatkat mökille, työpäivät joiden aikana Vadelmavene tuli radiosta vähintään 25kertaa, koulutehtävien täyttämät päivät ja yöt, rakkaus, lupaukset sekä parin ja parinkymmenen tunnin yöunet - kaikki tämä on elävää elämää ja osa minua.

Nyt soi: Pitbull - Fireball

Elämässäni on tapahtunut paljon, vaikka olen vasta 18-vuotias. Elämässäni tuntuu olevan tapahtunut enemmän kuin ikäisilläni kavereilla tai verrattuna vanhempieni nuoruuteen - siihen hetkeen, kun he olivat samanikäisiä kuin minä olen tällä hetkellä.
Olen ylpeä itsestäni ja saavutuksistani. Olen ollut tosi monissa työpaikoissa töissä, päässyt lukioon, selviytynyt koulukiusaamisajoista, ollut parisuhteessa 2,5 vuotta ihanan Eemelin kanssa yms. Ensi vuonna jatketaan tästä mihin tänä vuonna jäädään. Odottavan aika on pitkä, valitettavasti. Mutta lopussa kiitos seisoo!

♥:lla: lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti