maanantai 8. syyskuuta 2014

Uusi viikko täynnä uusia tapahtumia

Heippa!

Tänään saan nauttia ihanan myöhäisestä kouluaamusta, joten päätin tulla aikani kuluksi kirjoittamaan uuden tekstin blogiini. Tänään on taas se viikon ensimmäinen päivä, nimittäin maanantai. Toiset ottavat uuden viikon vastaan odottaen sitä, mitä viikko voikaan tuoda tullessaan. Toiset taas jäisivät mielummin sängyn pohjalle makaamaan. Tällä hetkellä odotan kovin, mitä tuleva viikko tuokaan mukanaan, koska tällä viikolla mulle tapahtuu melkein joka päivä jotain uutta - jes!

Tänään mulla on koulussa pelkästään ruotsin tunteja ja huomenna (eli tiistaina) onkin kauan odotettu (ja osan aikaa myös jännitetty) ruotsin yo-kuuntelu. Toivon, että kaikki yo-kokeet menisivät hyvin, jotta pääsisin keväällä ylioppineeksi ja saisin aloittaa mieleiseni opiskelut jossain todella ihanassa paikassa. Ajattelin tehdä vielä erillisen postauksen jatko-opiskelupaikoista, joihin unelmoin pääseväni. (Voi olla, että teen sen vasta keväällä, kun olen tehnyt virallisen haun kyseessä oleviin paikkoihin, joten malttakaa odottaa - kyllä se sieltä tulee aivan varmasti joku kaunis päivä (:)

Tämän viikon keskiviikkona meen illalla kampaajalle ja ajatuksena mulla olisi leikata mun ihanan pitkät hiukset lyhyemmiksi, apua! Ajatuksena olisi leikata noin 25cm pois mun hiuksista ja oon melko varma, että jään kaipaamaan sitä hiuspehkoa, jonka nään sitten kampaajan lattialla. Onneksi hiukset kuitenkin kasvavat aina takaisin, mutta en jostain syystä kuitenkaan usko, että jaksan kasvattaa enää koskaan näin pitkiä hiuksia uudelleen päähäni. On myös hassua ajatella, että nyt mulla taitaa olla pisimmät hiukset mun tutuista, mutta keskiviikon jälkeen mulla on varmaan lyhimmät hiukset, kun kenelläkään muulla mun kaverilla.

Ja totta, onhan näissä pitkissä hiuksissa ollut paljon hoitamistakin, joten toisaalta odotan innolla keskiviikon kampaajalla käyntiä. Luulen myös, että kun "alkushokki" (jos sellaista nyt edes tulee) menee ohi niin rakastan mun uusia lyhyempiä hiuksia ihan valtavasti - vähemmän pesemistä, vähemmän laittamista ja vähemmän hoitamista. Ja ken tietää, lyhyet hiukset voi mahdollisesti sopiakin mulle paljon paremmin kuin pitkät.

Tämän viikon keskiviikkona/torstaina saan myös tietää sijoittumiseni Turun Flikka -kilpailussa. Yleisölle tulos julkaistaan kuitenkin vasta Turun päivänä eli 21.9,2014 Turun kauppatorilla klo 12:00, joten malttakaa odottaa sinne asti.

Tällaista tulossa siis tällä viikolla. Toivottavasti teidän maanantai-aamunne alkoi hyvillä mielin ja jatkuu koko viikon!

Vi ses ♥
Lindusofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti