tiistai 16. syyskuuta 2014

Onnellinen tyttö

Heippa!

Mulla alkaa tänään koulu vasta klo 13:15, joten mulla on ihanasti aikaa tässä aamulla. Luin äsken kaksi ruotsinkielistä sanomalehteä ja kävin suihkussa. Koulupäivä kestää mulla tänään vaan klo 14:30 asti, ihanaa!

Onneksi terveystiedon YO-koe oli ja meni jo eilen. Ainakin mun mielestä se YO-koe oli tosi kiva! En vaan osaa yhtään sanoa pisteitä, kun en tiedä, miten tiukkoja ne sensorit ovat arvosteluissa. YO-kokeessa piti kirjoittaa 6 esseetä ja mulla oli 8 tuntia aikaa. Käytin onneksi koko lisäajan hyödyksi ja kirjoitin jokaista esseetä jopa 3-5 sivua! Toivotaan, että mun terveystiedon YO-koe meni sensorienkin mielestä hyvin! Millainen terveystiedon YO-koe oli teidän muiden mielestä?

Oon vaan niin onnellinen tällä hetkellä. Perjantaina on enää ruotsin YO-koe, joka toivottavasti menee mallikkaasti. Syksyn YO-kokeiden jälkeen lupaan olla puhumatta kokeista kevään ylppäreihin asti, haha! Perjantaina YO-kokeen jälkeen mulla alkaa onneksi vihdoin 2 viikon lomaputki, ihanaa! Kaikki vaan tuntuu lopulta kääntyvän aina parhain päin ja oon niin onnellinen kaikesta tällä hetkellä!

Mun tekisi mieli tehdä joku syvällinen postaus, mutta mulla ei vaan oo mitään ideaa, mistä sen tekisin, koska mun pää on tällä hetkellä aivan täynnä terveystietoa ja ruotsia. Keväällä mun pää on toivottavasti täynnä äidinkieltä, psykologiaa ja englantia, huhhu!

Saatiin eilen myös nähdä koulukuvat netistä ja olin tosi yllättynyt siitä, miten hyvin se onnistui! Se olikin mun viimeinen koulukuva, onneksi! Toi koulukuva on tossa alapuolella! (:


Nähdään! ♥ lindusofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti