keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Ohi on autokoulu!

Heippa!

Olen edelleen niin onnellinen - rakastan tätä tunnetta. Kaikkea hyvää tapahtuu päivästä toiseen, eikä mun mieltä pysty lannistamaan mikään - onneksi.

Tänään aamulla lähdin kotoota klo 9:00 kohti Paimiota. Siellä järjestettiin autokoulun viimeinen vaihe - nimittäin 2h jäärata-ajo Paimion jääradalla + 3h teoriatunnit eli yhteensä 5h. Kaikki meni tosi hyvin ja siellä oli tosi kivaakin! Tutustuin siellä myös ihanaan Janikaan, jonka kanssa vaihdettiin lopuksi jopa kännykkänumerot. Toivon todellakin, että ollaan toisiimme jatkossakin yhteydessä ♥
Autokoulu on nyt siis kokonaan multa suoritettu ja parin viikon päästä autokoulun aloittamisesta onkin kulunut jo kokonainen vuosi - tosi nopeasti tää kyllä meneekin, koska olin ensimmäisellä teoriatunnillani jo 8.10.2013!

Kotiin saavuttuani näin postilaatikossa uuden Cosmopolitanin ja koulukuvat, ihanaa! Tuntui heti siltä, että tästä päiväni ei voisi enää parantua! Koulukuvathan onnistui multa yllättäen tosi hyvin ja oon niin onnellisen näkönen siinä kuvassa - ja oon edelleenkin.

Tänään meen vielä salille Yoga Fire And Soul- ja Shape-tunneille, odotan jo innolla!
Viikonloppuna meen Eemelin kanssa niiden mökille koko viikonlopuksi, ah ihanaa odotan jo!

Mulla on tarkoitus tehdä tässä lähiaikoina kaikkia syvällisiä postauksia, kunhan vaan ehdin, vaikka lomalla olenkin, haha! (:
Lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti