lauantai 9. elokuuta 2014

I`m not the same person when i was last year

Heippa!

Ajattelin kirjoittaa teille aikani kuluksi tekstin, joka kertoo hieman enemmän itsestäni. Ajat muuttuu ja ihmiset muuttuvat ajan mukana. En usko, että kukaan voi pysyä täysin samanlaisena ihmisenä koko elämänsä ajan. Kokemukset, tunteet, tapahtumat, ikä, ympäristö ja ihmissuhteet - kaikki muokkaavat ihmistä niin hyvässä kuin pahassa. Tärkeintä on se, että osaa nauttia elämästä!


Minulle tuli www.ask.fm:ään kysymys koskien kyseessä olevaa aihetta: "Oletko muuttunut vuoden aikana luonteeltasi? Miten?" Ole tarkkana niin saat vastauksen tässä blogitekstissäni!

Kuvitellaan elämäntilanne, jossa olin vuosi sitten: olin juuri aloittamassa lukion kakkosluokan uudessa lukiossa. Olin tottunut "pieneen" ja kodikkaaseen noin 300 oppilaan lukioon ja uudessa lukiossa huhuttiin olevan noin 800 oppilasta eli melkein kaksi kertaa enemmän kuin mihin olin tottunut. Kesäloma oli silloin loppumaisillaan samoin kuin nyt. Olin ollut parisuhteessa sillä  hetkellä päälle vuoden.

Nyt ajattelin kertoa teille kaikesta siitä, mitä olen kokenut tämän kuluneen vuoden aikana. Olen käynyt vuoden paljon isompaa noin 800 oppilaan lukiota ja saanut oppiaineista numeroksi kymppejä, joita ennen pystyin vain kuvittelemaan. Täytin 18 vuotta ja pääsin käymään baareissa. Minut valittiin JukuParkin ryhmähaastatteluihin ja sain heiltä jopa työpaikan. Työtehtäviini kuuluvat lipunmyynti ja info. Pääsin todella monipuoliseen työpisteeseen, jossa olen myös tykännyt olla! Pääsin Turun Flikka-kilpailun kuvauksiin ja finaalin! Olen ollut parisuhteessa nyt päälle kaksi vuotta ja suhteemme on mielestäni täydellisin ikinä! Ja paljon kaikkea muuta ihanaa!

Vuoden aikana olen tullut paljon itsevarmemmaksi ja huomioonottaivaisemmaksi. Pidän kiinni asioista, joista itse pidän. Välitän läheisistäni enemmän kuin mistään muusta. Osaan olla onnellisempi kuin koskaan ennen. Vertaan suorituksia omiin suorituksiini, en toisten. Ja mikä parasta osaan vihdoin olla oma itseni!

Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen juuri nyt, enkä sellaisena kuin toivoisin olevani joskus tulevaisuudessa. Voin tunnustaa itselleni, etten ole joka asiassa paras enkä osaa kaikkea, mutta se ei estä minua arvostamasta itseäni. Voin sanoa itselleni, että on hienoa olla juuri minä, juuri näiden ominaisuuksien ja piirteiden kokoama minä, joka juuri tässä hetkessä olen. Ja mikä parasta eniten onnellisuuteeni ja itseni hyväksymiseen on vaikuttanut ihana Eemeli, luv juu ♥

Näihin sanoihin - ♥:lla Lindusofiiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti